مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-15سياسي

 نباید به فعال اقتصادی به چشم رانت خوار نگاه شود


رییس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه نباید به فعال اقتصادی به چشم رانت خوار نگاه شود، گفت: در نتیجه صدور بخش نامه های خلق الساعه میلیاردها تومان خسارت به بخش خصوصی وارد شده است.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه نباید به فعال اقتصادی به چشم رانت خوار نگاه شود، گفت: در نتیجه صدور بخش نامه های خلق الساعه میلیاردها تومان خسارت به بخش خصوصی وارد شده است.

پرهام رضایی روز شنبه 25 اردیبهشت در نشست فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان البرز با رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فعالیت بیش از 3600 واحد صنعتی در استان اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری شعار امسال را تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تعیین کردند، در راستای حمایت از تولید و عمل به واژه پشتیبانی ها به معنای واقعی مهمترین اقدام اعتماد به بخش خصوصی باید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اعتماد به بخش خصوصی یعنی اینکه در عمل به شعار سال بیش تر و فراتر از حد توان کار شود، افزود: دولتمردان ما حمایت از بخش خصوصی را مطرح کرده اند، اما متاسفانه افکار چپ های قبل و بعد انقلاب هنوز هم در دیدگاه های مشورتی برخی دولتمردان ما وجود دارد و تعدادی همچنان تحت تاثیر آن افکار چپ گرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نباید به فعال اقتصادی به چشم رانت خوار نگاه شود

 نباید به فعال اقتصادی به چشم رانت خوار نگاه شود